Sunday, June 10, 2012

Happy Wedding ...


Semalam aku berkesempatan pi kawan opismate aku kawen iaitu Azlna. Kitorg satu opis tp lain2 bhgn..Bese kitorg berurusan pasal sistem Daftar Web jer..



Kalo ikut plan..aku patutnye pi kenduri sebelah die kt pahang iaitu minggu lepas 2 jun cmtuh...Mmg dh plan nk pi..tp tetibe ayah aku masuk spital, so aku terpaksa batal, Yan plak mak die dtg rumah time hari kejadian..so aku ngn yan cancel last minit.


Sampai la 1 hari azlna offer kt opismate bhgn die utk dtg kenduri sebelah lelaki..dekat je kt seri kembangan..so aku pn menumpang skali la join opismate bhgn die....hehehehe..Thanks ye Azlna..hehehehe


Anyway kitorg konvoi semua ke kenduri tu  dlm 5 kete..kire meriah la..sume yg konvoi tuh org2 yg x dpt menghadiri ke kenduri sebelah azlna kt pahang..


So..Selamat Pengantin Baru Azlna & Mzam...Semoga kekal ke syurga dan dikurniakan putera puteri soleh dan solehah ye :D


bak kate wife Pian - solekan yg cantik. look different..hehehehe *pic kabur cket*

Antara warga opismate yg hadir

No comments:

Post a Comment