Sunday, May 27, 2012

persoalan...

1) Kenapa hidup ini sgt susah n mencabar?  Walaupn ade org len lg susah dr aku..tp beban yg dipikul skang nih rasa cm dh x termampu n terlalu membebankn otak...sampai ke satu tahap "lantak ko la..."



2) Mcmana nk bg org paham tentang situasi kita?  nk bg tau masalh kite, bukan semua org boleh paham...tp bile tanggung sendiri rase perit la plak..nak2 bila diri sendiri seorg yg susah nk percaya kt org lain..."malas lah nk pk..ape nk jadi , jadilah..."



3) Mcmana nk buat baik kt org? bile buat baik kt orang, org boleh pijak kepala kita..."jadi selfish lagi baguss kot.."

4) Pernah x rase yg kite nih telah membebankan org lain? Sebb bile Org lain push kite...tanpa kite sedari kite pn akan ter push org lain dan seterusnye ... *bersalahnye.....*


4) Kenapa aku rase aku dh jd seorg yg makin sensitf? adakah kerana keadaan semasa? Sebb situasi sekarang ke? tp don wory, aku masih dpt kawal emosi aku..kalo sentap pun x  lame..boleh baik sendiri .. *sentappp*


5) Tapi kan..kan..kan....nape mesti ade org yg sentap terlalu lame? bile dh sentap lama...merangkap merajuk pn lame la kan... pastu tambah lagi boikot...wahhhhh!!! *boikot la lagi..ajak la yg lain2 tuh boikot sekali..wat sepanduk ke ape ke..."i like~~~" AAK (Ade Aku Kisah!!!)*


Aku ngaku bukan lah seorang yang baik sgt...sebb kalo aku baik, xder la ku tulis kenyataan yg di atas tu...
So kalo ade yg aku tersilap cakap tuh..mintak maap bebanyak la...nobody perfect kannn
Aku bukan robot..robot xder perasaan...
Cume sbg insan bese, aku pn perlu meluahkn rasa ketidak puasan hati aku (walaupn hanya melalui penulisan blog)..janji aku dapat lepaskan...rase legaa cket...heheehehhe...



:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


6) Adakah aku merepek?





Ya Tuhan..sampaikan doaku...
Ya Tuhan...sejahterahkan diriku, familiku dan org2 yg aku kenali... :')




No comments:

Post a Comment