Wednesday, February 8, 2012

di kedai itu...

Finally after almost 3 years meyimpan rambut yg x potong2..rambut pn dh panjang smpi ke pinggang..rekod tuh..huhuhu
akhirnye aku selamat menjejakkan kaki ke kedai gunting rambut..dan..selamat dipotong dan dinipiskan rambut ku..

Rambut asal paras pinggang..tp potong bawah bahu cket..uhukuhuikuhuk...

Bukan x mau potong rambut..mau..tapi sayang ooo...tuh yg duk membela je..


Akak gunting rambut : Uish..panjangnye rambut awk... (sambil sikat rambut aku). Bape  thn bela nih awk?
Aku : dekat tiga thn kot..
Akak gunting rambut : Tak sayang ke awak? kalo saya ..sayang tuh...
Aku : Sayang..tapi dh nk wat cmne? rase cm susah je nk uruskn...
Akak gunting rambut : Tgk tu?? (sambil tgk rambut yg dh digunting jatuh ke lantai)...lebat..(byk gile rambut aku kt lantai tuh..baru potong cket dh byk..)
Aku : rambut sy mmg cmni ..pjg n lebat...(sebenarnye die bukn tukang gunting pertama yg terpegun tgk jumlah rambut yg byk time potong...sebb rambut aku nih mmg kalo potong cket..dh rase cm gunting separuh rambut)..
Akak gunting rambut : kalo saya...sayang nk gunting..
Aku : hehehehehe..


Sebenarnye asal nk potong paras tengkuk...tapi bile kaki dh jejak ke kedai gunting rambut, rase cm sgt tragis plak kalo terus potong paras tengkuk. So mintak akak kedai tuh gunting paras bahu..


paras bahu? oo x jadi..bawah cket..paras bahu pn rase pendek je..huhuhuhuhu
dan cm bese..layer style..heheheheh..


ok x style rambut pjg layer cmni?

No comments:

Post a Comment