Sunday, February 13, 2011

Pak Guard vs Pegawai keselamatan

Maybe ent3 nih dh terlambat utk di publish. Tp aku x kire..nk publish gak sebb nk bg tau info nih la..




Ari rabu ari tuh, aku ade miting pasal Sistem Pelekat kenderaan kt Bahagian Keselamatan. Antara yg hadir ari tuh aku as wakil ptm, sorg wakil ptm pp***, ade la sorg staf bhgn pentadbiran u** and lelain op kos la staf2 keselamatan. Miting tuh dipengerusikn oleh ketua ketua bhgn keselamtan la kn. 


Aku rase nih 1st time miting nih ketua keselamatan tuh jd pngerusi. Dlm garang2 die..ade gak lawak die nih. Kitorg pn kkadang gelak. Dlm miting tuh, ade la cite pasal aduan2 aka komplen pasal pelekat nih kn. Pastu pasal kete kene clamp la..mcm2 hal la. Then die ade mention. Lbh kurg  Cmni-->


"Kadang2 diorg nih suka ati panggil kite PAK GUARD. Ingat kite nih keje duduk2 je ke. Kalo Pak Guard tuh kn yang keje duduk ..jaga apartment ke ape ke. Kite nih keje under u**, pegi miting,  bla bla bla...*ade la lg die ckp ape ntah..aku pn x ingat*. Sy kalo org panggil Pak Guard kt sy, merah gak la telinga..hehehehe *sempat lg die gelak2..huhuh*"


So moral of da story, pasnih jgn suka ati bahasakn diri diorg Pak Guard dpn diorg ok..kalo dengo dek ketua diorg nih..cm ayat kt atas tuh la kn...silap2 korg kene ceramah free time tuh gak.

Ok..nih dh masuk citer lain. Tp pasal keselamatn gak la. Thn lepas time undian m*p, tmpt kiraan undian di buat kt tmpt bangunan opis aku. Tetibe mlm kira undian tuh, student merusuh dpn bangunan kitorg sebb x puas hati dgn kiraan undi. Mmg aku dengo cite time tuh dh nk pecah gak la dinding cermin bangunan kitorg nih. Then ade sorg staf keselamatan nih, encik J telah ditumbuk oleh seorg perusuh tuh. Lebam gak la kepala die...Uhuk..siannye die...

Seblm nih mmg aku tau pasal rusuhan tuh, tp x sangke plak ade yg kene tumbuk..Aku tau nih pn time miting ari tuh la..time ketua Keselamatan tuh citer kt aku, Encik J tuh tunduk je,..die duk sebelah aku time tuh. Segan la tuh..hehehehe..


Anyway..Terima kasih kepada semua staf keselamatan yang bertungkus lumus menjaga hal ehwal keselamatn universiti.*eh cm xder kene je ayat closing nih..*

 

No comments:

Post a Comment