Thursday, June 10, 2010

Melawat kak nana

Semalam kitorg pegi melawat kak nana. Aku rase dh hampir 2 weeks k nana x dtg keje..sakit ..bleeding. Itu pn selepas si Ruzana beriyer2 mengajak aku. So dlm kul 6.30 ptg , kitorg berempat (aku, naza, ana ngn zl) bertolak ke kuarters KLIA.
Actually aku ngn naza dah pernah p sekali rumah die..tapi bese ler..byk sgt termakan semut , lupe ingatan plak. Naza ingat cket2 je..

Selepas sesat barat timur selatan utara, kitorg smpi drumah die dlm kul 7.15 mlm..dh nk maghrib pn..Nmpk mmg muke die tgh sakit. Sian tul..

Rupe2nye hubby k nana tgh sibuk berkursus..kekadang smpi 2 minggu..coming soon sebulan. So, die tgh sakit tuh kekadang duk sorang2..Die mmg tak larat nk wat keje..diri lama2 pn x leh..

Die kate doc dh pesan kt die jgn wat keje terlalu berat, jgn terkejut..jgn itu itu..jgn ini..sebb kalo cuai..efek kt baby..

Aku dengo sgt lah kesian..cmne lah nk jaga...

Tapi pepehal pn..k nana..sile take care urself..jaga baby bebaik..

Kitorg doakn k nana cepat sembuh n kembali bekerja...:D


No comments:

Post a Comment