Wednesday, June 16, 2010

Find out the solutions...

Apabila masalah datang dh lama..tapi solutions xder jugak..tuh namenye stuck..

Masalah pertama :

Loan - Nak buat loan peribadi. Tp mostly kalo nk bayar balik loan peribadi, mesti akan melibatkn potongan di slip gaji. Means..kitenye loan showed in our pay slip. Aku mmg kalo boleh nk elak camtu sebb aku takut efek masa aku nk wat loan perumahan or ape2 loan yg akan dtg la..pastu loan peribadi tuh bukn cket, byk. Aku kire sebulan kene bnyr rm900++. byk gak tuh.
Parent dh call, tnye perkembangan. Aku hanya jawab..dlm proses survey2 lagi. Yer la semua loan yg aku survey mostly showed in pay slip..i dont want la...


Masalah kedua :

keje - not in da mood. Nak2 tgh kursus skang nih. PAstu current jobs move slowly. Rasa otak cm dh penat je nk pikir. Biarlah...

Dalam tgh dok problems, main2 internet..jumpe quotes ni:


"There is a positive solution to everything. Find it and you will find less stress."
Catherine Pulsifer

"As soon as we stop worrying, a solution pops up."
David DeNotaris

Fikir-fikirkan....

No comments:

Post a Comment