Thursday, January 13, 2011

apabila jalan menonong...

1st of all..korg paham tak menonong tuh ape? Motip tanye?? ..sebb aku rase kelakar time taip word menonong tuh..
Sape yg tau bagus la..tp yg x tau tuh, meh i bg tau.


menonong = jalan x tgk kiri kanan...laju je..


Ok..org selalu tegur aku pasal part2 menonong nih. Antaranye:


Situasi 1:
Kak A : Ari tuh akak nmpk awk kt escalator almnda tgh ckp kt phone ngn sum1. Tp ko x pasan akak..
Aku : O..yeker..*sambil senyum2 kambing*


Situasi 2 :
Fazi : Uya...semalam aku nmpk ko kt mines. Puas aku lambai2 kt ko tp x pasan. Menonong je jalan...
Aku : O..yeker...aku x pasan la...*sambil senyum2 kambing*
Fazi : ko memang...


Situasi 3:
Ekin : uya..ari tuh aku nmpk ko ngn kawan ko kt almnda. Ko siap langgar bahu aku lagi. Tapi jalan je menonong..
Aku : Erk...yeke? *sambil senyum2 kambing*

Situasi 4 :
En M : Ari tuh awk ade pi almnda ek? tgk wayang?
Aku : Haah..ade. 
En M : Awk x pasan saya ke? sy br je kuar wayang, awk nk masuk mase tuih..Kak R pn ade mase tuh
Aku : o..yeker? ..sori En M, sy x pasan la...*sambil senyum2 kambing*..

Begitulah alkisahnye...nmpk sgt aku nih jln x tgk org..Pada u ols..kalo i x nmpk u ols tp u ols nmpk then i wat muke selamber jek..means i x nmpk u ols la tuh..jgn ckp i sombong plak yer...



Motip tulis ent3 nih? --> sebb muke dh la jenis kalo x senyum nmpk  sombong. Pastu takut org pk aku sombong..hehehhe..pls..dont say i sombong2 yer..;p


see?? muke i baik kn..xder sombong2..uhuhuhuhu *sebenarnye nk kenyit mata tp x jd*

No comments:

Post a Comment