Sunday, December 12, 2010

Wedding cousin

Ini adalah sambungan entry PD seblm nih..

Selamat Pengantin Baru untuk cousin aku iaitu Abg Ee dan Mira. Semoga kekal ke akhir hayat. Kalo u ols nk tau...ini adalah menantu pertama sebelah adik beradik abah aku. Nk tgu aku ngn sepupu yg lain..mcm lmbt lg je kn..hehehehehe..

Congrats Abg Ee...!!

Ooo..actually ade tragedi mase konvoi dr KL (Family Abg Ee) ke Hill Spring PD. Aku ngn family aku xder  mase kejadian tuh sebb family aku stay kt Marina PD..so kitorg xder la terlibat.


Nk citer..mase on da way anto Abg Ee tuh, cousin aku iaitu Kak Ngah (adik Abg Ee) accident. Dia 2 org 1 kete iaitu Kak Ngah ngn housemate die. Nasib xder ape2 juz kete tuh agak teruk kt depan. So Pak Long ngn Mak long (Parent Kak Ngah ngn Abg Ee) suruh Abg Ee jalan dulu sebb pengantin pmpuan tgh tgu kt PD. Abg Ee pn terkejut..die berenti kejap tgk Kak Ngah. Then die teruskn perjalanan. 

Then...After diorg settle Kak Ngah ngn Towing, baru diorg bertolak ke PD. Tapi yg penting Kak Ngah selamat. Alhamdulillah..majlis bersanding tetap diteruskan...

Family aku smpi rumah pengantin pmpuan lambat..dlm kul 4 sebb berjalan2 di PD..hehehehe...

Oklah ..juz upload pic je yer...

 Parents, abg Ee n Amira...

aku pn nk pose gak...

No comments:

Post a Comment