Friday, November 12, 2010

Congrats Fuziy..

Tanggal 6 nov 2010, sahabat aku telah sah bergelar isteri pada Zul..huhu..cm x caya je kn fuziy,  ko dh kawin..
Sanngup aku dtg dr bangi ke muar..walau berpusing2 nk cari rumah fuziy nih. Sebb ko sahabat aku fuziy...


*selit jap.. Aku berani cakap fuziy ni mmg real sahabat aku sebb dulu time study degree la. Ade 1 tragedi telah terjadi dlm hidup aku. Kalo dh name tragedi tuh, mmg teruk la kn..menangis x berenti aku..(mesti korg ingat pasal kes cintan cintun ek..bukan OK.!! xder kene mengene)...Mase tu kawan2 sume tau, tp buat2 tak tahu. Hanya fuzi (the only one) yg sanggup menolong aku...Mungkin die dh tgk keadaan aku yg kene marah gile (bole kate mak aku mengamuk pasal kes nih)..percaya kawan punye pasal...disebabkan kes nih la, buat pertama kalinye mak aku terus hilang kepercayaan kt aku, dh xder 100% dh..sedey seyy* kisah lbh detail entry len kali aku citer la yer..takut menitis air mata aku kang..uhuk..uhuk




ok..balik pd citer asal,
Mau x sesat gi umah fuziy nih...map kt kad kawen die nih stat dr parit jawa., bukn dr exit tol..harus la berpusing2. Nasib ade ekin. so xder la sesat sorg2. Huhuhu...

Sgt best gi kenduri kawen fuziy nih...jmpe kawan2 lame.. aku upload pic je la...


Fuziy yg gediks...

with kwn2 time study

fuziy n hubby


 lawa x pic nih? lawa kn..*motip angkat bakul? hehehe*

frens..

No comments:

Post a Comment