Sunday, September 26, 2010

This weekend...

 Sabtu smlm aku, yan ngn fyna planning pi open house zl ngn naza. Kitorg decide nk pi umah zl dulu sebb umah die kt PJ. Then br pi umah naza. Sebb umah zl rase mau mcm sesat barat nk cari..Lagi2 bile fyna ngn yan pn x pernah pi..so aku agak2 konpem sesat...


Seperti yg dijangka..mmg sesat barat pi umah zl..aku x tau la bape kali aku wat u-turn. Then ntah bape kali aku masuk lane secara merbahaya...nasib x kene langgar ngn kete kt belakang..almaklumla, bile dh teragak2 punye pasal...main redah je..

Oh ya..actually kitorg bertolak dr bangi dlm kul 1230..campur sesat barat sume smpi umah zl kul 1.45 lebih kurg. Agak lama gak wathal jalan xder la jem mane..tp yg kelakarnye kitorg org 1st sampai..ingat dh ade org smpi dulu..lagi kelakar mase kitorg smpi zl xder kt umah..bole plak mamat tuh keluar..cet!! Nasib umah die depan surau..so kitorg solat zuhur dulu..x lame lepas tuh suriya ngn husband pn smpi..die pn solat dulu sbb zl xder kt umah..oo..baby die sgt comey...sempat aku main2 ngn die..cutenye!!


Dlm kul 2 lebih..br la makan2 kt umah zl tuh..menu faveret aku ofkos la sate..huhuhu..
Tapi aku x mcm yan..kejar sate dulu..cover beb!! Aku amik nasi dulu..sambil makan nasi..jeling2 kt sate..kot2 abis kan..pastu br amik sate...hehehhe..


Kul 3 lebih..kitorg pi umah naza...Tapi masa aku br kuar umah zl tuh...alice kol. Tnye sign2 utk masuk simpang umah naza..aku pn capai peta..

"Lis..kalo ko dr bulatan pahang tuh..ko amik kiri je..pastu ko akan nmpk kfc, kedai perabot sume..terus lagi..pastu nmpk perodua ko belok kanan"

Sgt konfiden memberi arahan kt alice..wathal aku pn depend on map jek..hahahaha..
Alice pn yer kn je ape aku ckp..lepas ckp kt die..aku gelak sorg2..hiks..


PAstu aku pas map tuh kt fyna..die kn arif cket jalan kl..Dan dibantu peta naza yg sgt cantik itu..kitorg smpi la umah naza dgn selamat tanpa sesat barat..fuh!!
 Smpi2 je..tgk alice pn dh ade kt umah naza..oo..hazeef sgt comei..1st time aku tgk die dh membesar..kalo dulu masa memule lahir rasa takut nk pegang..skrg aku try dukung die pn dh terasa tegap badan die..yg pasti mata bulat...hehehe..

So sabtu tuh..2 umah je la kitorg pi..lepak gak..sebb rupe2nye balik tuh jem dr sg besi smpi ke tol kajang..pelik aku..bese jalan ke kl yg jem..nih jalan ke bangi yg jem..


Ahad..sebenarnye ari nih ade undangan kt PD..ex-opismate aku bertunang. Pasangannye pn aku kenal sgt..hehe..tp atas sebb privacy..xyah la aku sebutkn name...hehehe
(Diorg nih terkantoi time baru2 declare...kantoi mase pegi kenduri kham kawin kt seremban...bak kate sang gadis "penampilan ekslusif".. hahahaha)
Semalam plan ngn alice ngn naza mcm nk pi..tp naza ade kelas  kt shah alam..kalo sempat kitorg pi..Tapi malangnye hanya alice je yg berkesempatan utk pegi..

So selamat betunang my frens..semoga selamat segalanya..aku dh smpikan salam melalui alice..hehehe..

No comments:

Post a Comment