Friday, August 6, 2010

::Not in da mood::

Aku tak paham betul la...seriously x paham org yg perangai cmtuh..

Dh la jarang2 involve..bile kt tempat kejadian berlagak tau semua..bising2..
Mcm semua bnda die buat...suh itu..suh ini...

Ello...amoi...kate dh pernah involve (walaupn ko nye involve takat mane jek..)..masing2 punye formula la beb...ade aku kisah?? ha...?

Lu bikin gua PANASS!!! HANGINN!!! Tau x..sebenarnye aku nk je ckp kt ko..

"Eii..KO BOLE BLAH LA......".

aku rase ayat di atas itu lebih sopan. Tp kalo ayat yg x sopan..

"Eii..KO PEGI M**P*S LA....."

Oo..ye..sile hargai keje org yer..kalo org dh susun cantik2..ko nk gune boleh..
Lepas tuh ..kalo dh gune..sila2 la pandaikn diri susun balik...
ko tgk senang je kn...last2 aku gak yg menyusun....URGHH!!!

Dh...nih je luahan perasaan aku..huhh!!

No comments:

Post a Comment