Monday, June 28, 2010

Ke'Bizi'an ...

Eh..eh...cmne title BZ..tp bole update blog nih..???

Ello..aku mmg tgh bz nih ok...tp sebb nk luahkn gak perasaan nih..grrrr!!!

Sistem yg nk di ngadap agak byk ye..semua nk bln 7 nih dh siap..especiaally b4 audit..grrrr!!!

- Sistem pelekat kenderaan : br je siap utk setting coding memandangkn musim pendaftaran pelajar ..tp x testing lagi.Update coding, pastu terus upload ke produk. So far ..ok.

- Sistem Aduan I** : Tak abis2 lagi duk mengadap. Coding agak payah. Nk kene ngadap betul2. Tapi bile ngadap..ade je sistem lain interrupt..how??? grrr!!!

- Sistem Soal Selidik p** : Aku agak konpius ngn status sistem nih..sape yg patut maintance ntah..tp sebb aku yg pembangun asal (mantainer asal)..so..nk x nk kene ngadap jugak..(pesanan utk aku : sile jgn suke suki pasing keje kt org ye..org len pn bz gak..bukn ko sorg!!).....grrrr!!!

- Sistem Ruang : Ade staf emel kt aku...problm masa nk tempah. Tapi aku cek2..ok je..pc die sorg je x ok. Aku cek coding, pastu test server develop..ok jek..no problm..Masalhnye kt pc die sorg..haiyoh..!! lantak situ la..grrrr!!!

- Sistem Ruang gak : Ade unit branch lain nk gune sistem ni. Pastu mntk upgrade coding..aku dh wat cket. Tapi bile nk settle da...asik ngadap bnda lain..janji ngn diorg july siap..how?? grrrr!!!

- Exam Induksi : Most important utk sah jawatan. Pagi 1 july nih dh stat exam. 2 paper plak tuh..ebjektif and esei..bile aku nk study nih weii!! Grrrr....

- Kemaskini fail projek : Audit stat pertengahan bln julai ni..bile nk kemaskini?? grrrr!!!!


Sekian luahan perasaan kali nih..bersambung di masa akan datang..Grrrr!!!!

No comments:

Post a Comment